Tema: Re: Offtopic - Valstybines vs Privacios
Autorius: Alvidon
Data: 2009-11-24 17:59:22
Suplaki transliuotoją su retransliuotoju :)
Kabelinės TV (bent jau Lietuvoj ir bent kolkas) yra tik retransliuotojai
(katik berods atsirado pirmas entuziastas, pasiėmė licenziją transliacijai
kažkokios kabelinės tinkluose).
Vakaruos jau senokai paplito ir sparčiai toliau plinta komercinės TV,
gyvenančios ne iš reklamos, o iš abonentinio mokesčio. Lietuvoj
tokios atsiras tik įsigalėjus skaitmeninei TV (nudvėsus analoginei)
ar/arba susijungus tam debesiui kabelinių (berods vis dar arti 50'ies),
įsigyt savo satelitinį kanalą Lietuvai taip ir pritrūko nuovokumo.
T.y. dabar Lietuvoje dar nėra sąlygų plisti komercinėm TV,
gyvenančiom iš abonentinio mokesčio (nėra per kur jį surinkti:
analoginė eterinė iš principo to nemoka, susitart su 50'čia kabelinių
- nerealus biznio planas, satelito kanalo LT neturi, skaitmeninė dar tik
užuomazgoj, jos rinkos apimtys kolkas komerciškai nepatrauklios).

Pramoginė TV - išvis ne iš tos operos (nu maždaug kaip "grybai"
ir "parašiutininkai").

Bet visa tai neturi jokios įtakos BBC santykiui su komercinėmis TV.
BBC vistiek lieka visais požiūriais ne komercinė, o dotuojama, kaip
ir LTV.