Tema: Re: Maisto politika: ka mes valgome?
Autorius: Alvidon
Data: 2009-11-27 15:47:19
Trečiokėlio mastysena: dzin, kad aš neturiu supratimo, kaip
funkcionuoja automobilis/visuomenė/bilekas, vos tik išgirdau kažką
(pvz. "per šalčius reikia karbiuratorių šaliku apvyniot" ar
"amerikos bankinykai du pasaulinius karus suplanavo") - jau esu
krūtas, galiu bilkokioj kompanijoj pareikšt rimtu veidu tai,
ką išgirdau - ir visos mergos mano.