Tema: Re: Offtopic - Valstybines vs Privacios
Autorius: Alvidon
Data: 2009-11-19 15:35:37
Na kagi, eilinį kartą įsitikinau, kad šneki bile šnekėtum.
Katik nepatingėjau ir iškvočiau bendradarbius, kaip ti BBC
finansuojas. O pasirodo - yra specialus mokestis, skirtas
remti būtent BBC, tą mokestį moka kiekvienas TV vartotojas.
(visai nepriklausomai nuo to žiūri jis BBC ar nežiūri, ar išvis TV nežiūri,
o teliką naudoja tik filmams iš kompo/grotuvo žiūrėt).
Grubiai sakant viskas atvirkščiai, nei kad tu teigi. Valstybė sugalvoja,
kiek reikia pinigų BBC ir attinkamai pakoreguoja mokesčius.
Komercinės masmedia tuo tarpu gyvena iš reklamos pajamų
(kuo populiaresanė, tuo brangiau parduoda savo reklamos laiką).