Tema: Re: Maisto politika: ka mes valgome?
Autorius: Alvidon
Data: 2009-11-18 17:27:21
 Pas tavi kažkoks neadekvatus supratims. Gal tiksliau išvis jokio.
Produkto sukurimas - tai ir yra technologijos, kaip minimum.
Mokslininkai nekuria technologijų, tai inžinierių veiklos sfera.
Dauguma į istoriją įėjusių verslo atstovų arba patys buvo
neeiliniai inžinieriai, arba bendradarbiavo su genialiais (ir kaip
dažnai būna su genialiais - visai socialiai bejėgiais) inžinieriais.