Tema: Re: Rusijos ir Gruzijos konfliktas
Autorius: abc
Data: 2009-10-26 01:26:48
"Bronco" <TRINTI_bronco.mai@gmail.com> wrote in message

>Pasiuntei pastiprinimą, apgynei taikdarius, išskyrei susikovusias puses,
>užėmei ankstesnę poziciją ir kreipeisi į JTO Saugumo Tarybą dėl papildomų
>saugumo priemonių, sankcijų ir t.t. ir pan.. O čia kas buvo dabar?

pataisymas. tai buvo jau II karas. o taikdaryste buvo nuo 1992 iki 2008
metu. Nesuprask neteisingai - as nesakau, kad palaikau Rusijos karinius
veiksmus, as tik stebiuosi kaip Saakaasvilis ir jo pirmtakai tikejosi po 16
metu darydamas ta pati, ka ir 1991, tureti kitokia baigti! (laimejima??).
Isvada - Saakasvili/Gruzija isdrasejo, ir tikejosi Vakaru (tame tarpe
Lietuvos) pagalbos. Tai apskaiciuotas veiksmas, sakyk nors tu ka. O man
maziausiai norisi, kad mano salimi manipuliuotu JAV/Rusija. Siuo aspektu man
sios dvi imperijos vienodos. Musu santykiai su jomis gali buti paremti tik
nauda mums patiems. Viena menesi tango su vienais, kita - su kitais - jeigu
norite. Nes abu mus sutraiskys pirmai progai pasitaikius, iliuziju cia
neturiu. Jau dabar traisko. Istorija kartojasi. Tokia jau musu geografine
padetis.

PS del traiskymo - JAV iskilo, nes suprato, kad XXa tankais traiskyt
neapsimoka, yra nepastebimesnes priemones.

PPS visas sis regionas (Gruzija, Azerbaidzanas, Armenija, Turkija) jau
seniai ''sedi'' JAV kontroliuojamo TVF ''kiseneje'' ir toliau grimzta i
skolas. TVF ekspertai, kaip ir Lietuvai, sako: viskas ciki, Jus puikiai
valdote krize.

PPPS Rusija suprantu (bet nepateisinu ju karo veiksmu). Atsiverskite Kaukazo
zemelapi ir pasiziurekite kiek ten tautu misinys gyvena. Duoti laisve
cecenams/osetinams - tada ir dagestanas nores, ir Ingusai, ir Cerkesija...
http://www.colorado.edu/ibs/waroutcomes/pics/ethnicMap.jpg
Kiek laiko Azerbaidzanas su Armenija pliekesi? Ir kas ta etnine sala
Azerbaidzane? Nesisnekejo ilgai.....

o plius dar naftos kanalai....
http://spanring.eu/blog/wp-content/uploads/2008/08/major-oil-pipeline-projects.png

idomu, ka JAV sumastys ateityje.akivaizdu, kad regionas nuo Ukrainos iki
Azerbaidzano - naftos karo zona. Kai JAV bekrentant reikes Europa paspausti
per energetinisu isteklius - pamatysim sujudima siame regione.

PPPPS laikas parodys, bet gali vel pasikartoti N kartu istoriskai
patvirtinta taisykle: Kai kazko turiu - geriau gyvent atskirai, kai as nieko
neturiu - man geriau buti imperijos dalimi. Grynas ekonominis pragmatizmas.