Tema: Re: Rusijos ir Gruzijos konfliktas
Autorius: Alvidon
Data: 2009-10-15 19:18:52
Nu matai, mes skirtingai matom situacija. As neturiu pagrindo tiketi tavimi
(nes tu Maskvos puseje, o Maskva - melagiai, nieksai ir grobikai).
As neturiu pagrindo netiketi vakaru ziniu agenturomis (yra patirties per akis),
ir jei tavo zodziai priestarauja vakarieciu agenturu pranesimams - tavo
zodziai ignoruojami. Kiek sekiau Radio Svoboda ir pan. ivykius - situacija
vienareiksmiska ir paprasta: Maskva susirado/nusipirko savo marioneciu
Osetijoj, sios marionetes isprovokavo nacionaline nesantaika, rusai tuo
pasinaudojo terorizuoti Gruzijai (kad tas suka nesugalvotu pabegt is Maskvos
vergijos kokion prakeikton NATO) ir galu gale is esmes okupavo Osetija.
Jau vien rusisku pasu dalijimas Osetijoj - nu blyn...
Bande kazka panasaus ir Lietuvoj savo laiku Maskva padaryt (solecnikai
su raudonom veliavelem bande lenkais apsimest), nesigavo. Moldavijoj
ir Kaukaze - gavosi.