Tema: Re: Rusijos ir Gruzijos konfliktas
Autorius: Alvidon
Data: 2009-10-19 18:03:25
Cia visai ne tabu reikalas. Tiesiog Stalino troikes yra fasistinis elementas,
niekaip nesuderinamas su demokratija. Todel man jos yra nepriimtinos.
Pagal kokius kriterijus atrinksim tuos troikininkus ? Kokiais kriterijais
jie darys pilieciu atrankini naikinima ? Kokie kontroles ir atsaukimo
mechanizmai ? Kas ka saudys: as tavi ar tu mani ?
As visgi uz demokratija, nors jin ir pati bukiausia valdymo forma, bet
gyventi joje visgi yra pakankamai komfortabilu, komfortabiliau kolkas dar
niekas nesugalvojo. O demokratijoje troikiski sprendimai priimtini tik karo
atveju. Su kuo ruosiesi kariaut ?