Tema: Re: Rusijos ir Gruzijos konfliktas
Autorius: Alvidon
Data: 2009-10-15 00:15:56
"KGS" <grigorij@hotmail.com> wrote in message news:hb5btt$iur$1@trimpas.omnitel.net...
> Sita, kiba taip. Osetinas esu, todel ir emocios mano, atvirksciai negu tavo,
> kuriam nusispjaut, yra visai kitokios.
> Dabar kaip yra is tikro, visiskai neidomu man ar tau idomi istorija ar ne,
> bet jeigu neidomi tai ir nekysk man tu savo susitarimu, ok? Sakai laikosi? O
> Kosovas kaip?
Ir kas prisijunge Kosova prie saves: parncuzai ar italai kokie ? O Osetija
dabar Rusijos teritorija. Jauti skirtuma ?

> Tai kaip suprast, pagal tave, vienus zmones zudyt negalima, nes juos palaiko
> Europa ir co, o kitus galima, nes ju jie nepalaiko? Kazkaip patogiai iseina
> kazkam, ane?
Rusams patogiai. Uzgrobe Osetija ir sedi sau ramus (bent kolkas, kol eiline
kokia ickerija neprades vel pas juos burbuliuot, tadu bus sunku rast atmaza).

> Su reikalu jam istorija nesusijusi. Tu siaip pagalvoji pries rasydamas
> tokias nesamones ar siaip, pavarai ir ziuri kas cia gausis?
O tu blyn skaityt moki ? Ar tik savo prorusiska propaganda varyt ?
Manai as veltui paminejau kara tarp Lenkijos ir Lietuvos ?
Kariavo musu seneliai tadu, o daba mes ramiai gyvenam sau, karo kirvius
seniai uzkase ir uzmirse (kad ir kaip tai nepatiktu Maskvai). Nors tadu
Vilniaus krastas buvo okupuotas lenku. Buvo - prazuvo, daba gyventi reikia
o ne aiskintis, kas kada ka nuskriaude. Kur du pesas - rusas nesas. Osetija
jau musie nusinese. Nors jei tu bent kiek atstovauji osetinu nuomonei - ir
nestis nereikejo, patys sulindot rusams subinen, tuo prarasdami bilekokia
pagarba tarptautinej bendrijoj (tikiuosi kad tavo nuomones nepalaiko
dauguma osetinu, kad tai normali tauta, nesvajojanti kuo greiciau suruseti).

> Dar karta kartoju, buvo ten stebetojai tarptautiniai, kurie "gerai
> atlikinejo savo pareigas", vadindami sunkiaja karine Gruzijos technika
> zemdirbystes technika, kombainais ir t.t.

Nu kad nebuvo ti niekad nieko apart suknistu rusu "stebetoju" bei "taikdariu".

> Vel isileist tuos zmones kad jie ta pati darytu? Osetinai turi dabar
> isskiestom rankom kviestis NATO, kurios uniformom apsivilke ir kurios
> technika naudodami kariai zude osetinus, senukus, moteris ir vaikus? Tu taip
> darytum?
Kaip jau minejau - nebuvo ti niekad isileisti tarptautiniai stebetojai, rusai neleido.
Na o  kad rusai yra nieksai zudikai grobikai - zinom puikiai.

> Lieka dziaugtis, kad tokie fantastiniu planu kurejai radikalai kaip tu ir
> koks Zirinovskis nestovi prie pulteliu su tuom raketu paleidimo sistemom,
> nes greit is pasaulio nieko neliktu, matai koks tu shustras, problemas
> sprest moki... "Sambruzdyje" matomai tu dalyvavai, ir zinai kaip ir kur
> tvarka daryt, mldc!

P.S.: Atsiprasau visu rusu kaip tautos, tiesiog trumpumo delei rasau "rusai",
nors reiktu rasyt "Maskvos rezimas", na tiesa lieka klausimas - o kaip tas
"Maskvos rezimas" uzkariavo Rusija ? ar visgi rusams daugumoje patinka
buti grobikais, zudikais, viso pasaulio priesais ?