Tema: Re: Rusijos ir Gruzijos konfliktas
Autorius: sbalen
Data: 2009-10-21 17:31:36
taikdariai buvo su erosojuzo zinia, nes pamiseliai gruzinai
nebesusitvarke su nervais. tokiu atveju iprasta procedura atidalinti dvi
karaiaujancias salis, ir rusai ta padare.
o kai buvo uzpulti, dave grazos dvigubai. ko cia nesuprasti ?
kodel okupuotieji nesiskundzia nenaudeliais rusais ? bijo gruzinu.
stai ir visa pasakeles pabaiga.

Bronco <TRINTI_bronco.mai@gmail.com> ra?e