Tema: Re: Rusijos ir Gruzijos konfliktas
Autorius: smokas
Data: 2009-10-15 07:33:29
Na, na - ziuriu rusu fashisteliai pastebejo, kad dar Omintelio
newsgroupe ju propogandaos nera prishikta, tai ir paleido vietiniu
nashistu kuopele pasireikshti. Ir tik nereikia Putino demagogijos apie
kaip nuolaidziavimas rasiejai Lituvai naudingas butu - PER VISA
sabtykiu istorija tai NIEKADA nepasiteisino.