Tema: Re: Rusijos ir Gruzijos konfliktas
Autorius: amenox
Data: 2009-10-14 16:55:26
As tai nesuprantu, Rusija visais budais bando tai pateisinti, negi sunku
pripazinti ta fakta ir pagaliau baigti visas tas spekuliacijas? Man visiskai
neidomu ar tai reikejo Rusijai ar nereikejo, ar tai buvo ju gynybine
politika ar jie neturejo kitos iseities.  Vokietija tai padare jau seniai ir
dabar nesilauzo tuo klausimu, tik Rusija kazkodel lauzosi kaip nekalta merga
ir paskui nepatenkinta kad mes sakojames. Jie ka galvoja kad mes taip
lengvai viska uzmirsim ir grysim? Akinius tegu raudonus pagaliau nusiima.