Tema: Re: Rusijos ir Gruzijos konfliktas
Autorius: Remigijus
Data: 2009-10-24 00:48:39
"arogantiško Saakašvilio" - tai rusiska versija - negalinciu suprasti,
kaip cia kazkos nesokineja pagal ju dudele. Kam sekti blogu pavyzdziu?

Tam tikra prasme, issilavines Saakašvili gal isties gali kam nors
pasirodyti "arogantiskas" kitu kaukazieciu fone. Ypac jei esi iprates
"kaukazietiskos kilmes veidus" laikyti antraeiliais, ar visai beeiliais
asmenimis... Velgi rusiska versija. Kam sekti blogu pavyzdziu?

(nieko asmenisko)

Remigijus