Tema: Re: Rusijos ir Gruzijos konfliktas
Autorius: Sergej
Data: 2009-10-14 12:42:23
Gruzinai atakavo Osetijos civilius ir rusu kareivius-taikodarius, kurie stovi ten apie 15 metu pagal JTO leidima tam kad gruzinai neiszudytu osetinus. 90-ais pietuose buvo labai daug tokiu atveju. Ryskiausias pvz - Jugoslavija, kur buvo labai panasi situacija, kai centrine valstyve bande per jiega sulaikyt prie saves satelitus, kariavo su jais ir dare genocida, ir tam tikros valstybes pastate ten savo taikodarius.
Osetinu nieks nenorejo gelbeti, iskirus Rusija; dalinai del savo asmeniniu interesu; kitom valstybem turbut neapsimoka siust ten savo taikodariu del savo interesu Osetijoje.
Atsakyk plz:
1. Ar tu noretum kad rusu taikodariai nesaugotu osetinu ir gruzinai iszudytu juos 90-ais?
2. Kodel tu manai kad osetinai neturi teises turet savo valsybes kaip Kroatija, Makedonija atsijunges nuo Jugoslavijos; ar kaip Lietuva nuo SSSR (tiesa tuo atveju nebuvo tokio karinio konflikto kaip Jugoslavijoj ar Kaukaze ir pietu azijoje)?
Pagal analogija gal tu nenorejai kad SSSR prarastu Lietuvos teritorija kuri paskui prisijunge prie ES?
Nes kitaip tai gaunosi "dvigubi standartai" - sitie verti gyventi ir gyventi savo valstybeje, o situos reikejo iszudyt jei jie nenorejo gyvent su "vyresniu broliu" (as apie osetinus).