Tema: Re: Rusijos ir Gruzijos konfliktas
Autorius: Bronco
Data: 2009-10-20 01:58:18
Sergej wrote:

> Pagal mane taikodarius stato kad jie apsaugotu civilius nuo isoriniu ataku; sio atveju - osetinus nuo gruzinu.
> Neleisti vietiniams saudyt i kaimynu teritorija nera ju funkcija.
> Surinkti ginklus pas vietinius irgi nera ju funkcija; gal policijos?

:))))))) Skaičiau paties mintis iki šito momento, toliau nebematau
tikslo. Čia jau lazdą perlenkei besistengdamas rusus pateisinti. Kaip tu
įsivaizduoji taikdarių misiją, kai jie vienai pusei neleidžia šaudyti, o
kitai leidžia ir tai net ne jų reikalas? :)) Elementarios logikos stoka?
Šunį turi? Ar bent žinai kaip atrodo vyksmas, kai du šunys susipjauna?
Kaip pavyktų juos sutaikyti ar atskirti, jei vienam uždėtum antsnukį ir,
susikišęs rankas į kišenę, ramiai stebėtum kas bus toliau?