Tema: Re: Rusijos ir Gruzijos konfliktas
Autorius: sbalen
Data: 2009-10-19 19:15:14
koridorius kryziuociams zudyti lietuvius, zecpospolita, wilno krastas,
solecnykai, jogaila, jezuitai.
cholopai lietuvisai. anyksciu silelis, kaip pasiteisinimas, kad lietuviu
kalba neimanoma nieko sukurti.
visi projektai stringantys psekyne (adamsus: man pazadejo)
padlaiziavimas usams, niekam tikusios prekes made in poland-china.
o be to jie visi ryzi. stasekai vacekai. muilas vokieciams.

pliusai: reksasa, liolekas ir bolekas, keturi tankistai ir suo.

tuom tarpu daugiau neatsimenu.