Tema: Re: Rusijos ir Gruzijos konfliktas
Autorius: abc
Data: 2009-10-19 22:23:13
Kosovo buvo labai mielai ivestas euras
tam, kad jie moketu mokescius Vakarams.
Vat Jums ir motyvas.
Laisves/teises? Jos gal idomios keliems utopikams politikams
Korporacijoms joms neidomios, vienintelis idomus dalykas yra: shlamantys, ir
kiek galima ju isspausti

PS galim dar ir apie Iraka/Afganistana pratest :) Kaip ten rupinamasi
vietiniu gerove saugant juos nuo vietiniu baubu :)

PPS apie Kosovo: atejo Kindziulis (Vakarai) ir padare tvarka (apstate
regione spygliuota viela, kam nepatiko - naxier jega isgrudo i kitas vietas,
bet regiono gyventojai vistiek akmenimis metosi)....
nu nerealu tai sutvarkyti, fantazuot gal baikim?

PPPS ar nepastebejai, kad etniniai nesutarimai yra toks pat naturalus
reiskinys, kaip ir igvyenimas gamtoje? Pries veja (gamta) nepapusi...

PPPPS Pagyvenk su Albanais ir suprasi, kokie jie faini zmones. Man teko
gyventi, aciu - daugiau nebenoriu.