Tema: Re: Ekspertai: Lietuva isbris paskutine
Autorius: Alvidon
Data: 2009-09-28 21:29:41
Nepriklausoma LTSR yra CCCP'o miniatūrinė kopija (tokia tūrėtų būti,
kad jin be naftos ir kitų iškasenų negali duonos amerikose nusipirkt - tai
kitas reikalas, ir tai komuniagom nerūpi, jų protelis taip toli neneša).
Kapitalizmo restauracija - tarpukario Lietuvos testinumas.
Skirtumai kardinalūs. Kapitalizmas ir socializmas/komunizmas (nu kaip ti
pavadint, žodžiu tai kas buvo CCCP'e ir dar liko Kuboj ir Š. Korėjoj)
- iš esmės skirtingos ir visai nesuderinamos visuomenės funkcionavimo
sistemos. Viena remiasi prielaida "visi žmonės savanaudžiai niekšai ir
reikia taip sutvarkyt visuomenę kad savanaudiškumas atneštų materialinį
perteklių o niekšiškumą kompensuotų valstybės perskirstomi mokesčiai".
Kiti gi remiasi prielaida "visi žmonės bukagalviai galvijai, dirbs už dyką,
bile tik piemenys būtų iškalbingi ir gerai ginkluoti".

Prie ko čia tavo "kultūrinė" bei "ekonominė" - nežinau, pats paaiškink :)