Tema: Re: Ekspertai: Lietuva isbris paskutine
Autorius: lasaZ
Data: 2009-09-05 13:35:08
tegul tie "egzpertai" pasiziuri i savo paciu rasytas ekonomikos prognozes
2008 metais, ir tyliai eina paverkti i kamputi.
Vienintele priezastis kodel lietuva is baltijos saliu islips paskutine, tai
kad smigo paskutine. O jei kas manot kad kubiliaus vyriausybe didziausia
blogybe, tegul paziuri i latvijos ivykius ir taip pat eina paverkt. As beje
irgi neesu kubiliaus veiklos fanas, bet mane pjauna durnas lietuviu
provincialaus mentaliteto bruozas - galvoti kad esam nevykeliai. Toli grazu
ponai, toli grazu...

lasaZ