Tema: Re: Ekspertai: Lietuva isbris paskutine
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-09-28 08:43:58
> Na jei manai jog tam, kad lakstytų respublikos valdžia po gamyklas
> ir rūpintusi varžteliais bei savaržėlėmis - mes labai skirtingai suvokiam
> savoką "gera santvarka".

As taip niekur neparasiau. Cia jau jusu vaizduote veikia

> Tiesiog reikėjo savo laiku tas gamyklas
> parduot privatininkams, ir nebūtų problemų.

Estai sovietines gamyklas pardavinejo po 1 doleri UZSIENIECIAMS. Musiskiai politrukai, kurdami uzsienio ivesticijoms priesiskuma, gamyklas emesi sau ir jas naikino, isparduodami iranga.

> Na bet kadangi Lietuvoj
> daug komunistuojančios liaudies ir keletas nesąžiningų politikų, iš to
> darančių savo asmeninę karjerą (ir tuo pačiu pasmerkiančią tą pačią
> komunistuojančią liaudį skursti) - turim ką turim.

Kol kas mes esame tokiame evoliucijos laiptelyje. Estai pasieke daugiau, nes jie aukstesniame laiptelyje. Baltarusiai - zemesniame laiptelyje. Mes tokiame paciame kaip latviai.

> Tikrai ne aš vienas
> po to, kai išrinko Brazauską ir ėmė visur rėkti "Landsbergis kolūkius
> išgriovė" nutarė: nenorit protingai - sukitės kaip išmanot

Tamsia lietuviu laiudi valdo politrukai, nes pati liaudis to nori. Politrukai ne tik valdo, bet tuo naudojasi tai paciai liaudziai apiplesti.

> , aš laikau jus
> savo nedraugais ir nebe esu jūsų bendras/bendražygis/bendramintis,
> mes jau kaip nors ir patys susirasim kaip pramisti, o jei jūms nusišikt
> ant pasaulio patirties, ant proto, ant bilekokios inteligencijos - sukitės
> kaip išmanot. Sunku išlikti brolišku, kai prispjaudo į dūšią.

Nu ir piktas zmogutis esate. Isivaizduoju ka jus isdarinetumete, jeigu savo rankose turetumete valdzia.

> Iš esmės takoskyra yra tokia: vieni norėjo nepriklausomos LTSR,
> kiti - komunizmo panaikinimo ir kapitalizmo restauracijos. Suderinti
> šių tendencijų pasauly dar niekam nepavyko.

Suderinti neimanome, bet derinti privaloma. Jus matote komunizma-kapitalizma, bet nenorite matyti rezimo-demokratijos. Kad Lietuvoje griztu kapitalizmas butina salyga yra zmogaus asmenine nuosavybe. Viska sudejus i kruva siandien Lietuvoje gauname "feodalizma". Padeciai pakeisti reikalingi dideli pinigai, kuriu Lietuvos visuomene neturi ir... netures, jeigu lygintis su issivysciusiomis pasaulio valstybemis. Tam yra butina salyga - tautos kultura. Vieta pasaulio valstybiu reitinguose yra uzprogramuota musu tevu genuose.