Tema: Re: Ekspertai: Lietuva isbris paskutine
Autorius: abc
Data: 2009-09-26 03:03:40
Bishope - mamyciu makles - faktai, as ir pats matau ne karta ir ne du ka
mano karta veikia ir kaip pasalpas skaiciuoja. bet_kas teisus del maximos -
nepirktu lietuviai, neveztu
Bone Daddy - negalim pykti ant zmogaus, perkancio pigiausius obuolius. bet
jeigu jam paaiskintumem, jog nuolat pirkdamas lietuviska pigiausius obuolius
jis, galbut prarasdamas po keliolika centu per apsipirkima, vieneriu metu
laikotarpyje:

a) sukuria savo sodo kaimynui darbo vieta, sis savo ruoztu - sukuria pvz
lietuvos obelu sodinuku pardavejams darbo, ir t.t.
b) leidzia siam kaimynui/kaimynams tureti laisvu pinigu, kad jis/jie juos
isleistu pas tave lietuviskoj parduotuvej
c) daugiau kaimynu dirbanciu pas mus - daugiau mokanciu mokesciu i sodra ir
biudzeta, maziau reikalauja pasalpu is biudzeto
d) ilguoju laikotarpiu remia musu valiuta nuo tapimo tapetu (valiuta
neisvaziuoja is salies, valiuta atsparesne uzsienio subjektu atakoms)

manau, toks pirkejas susimastytu: o, man juk nuo to irgi geriau! Neveltui
vokieciai perka _visu_pirma_ savo produkcija

Kuo aukstesnio lygio technologijas perkame is musu paciu ranku (su didesniu
tiekeju skaiciumi) - tuo multiplikacijos efektas efektyvesnis, tuo daugiau
darbo vietu mes sukuriame sau, tuo visi labiau sypsomes ir maziau dejuojam.