Tema: Re: Ekspertai: Lietuva isbris paskutine
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-09-02 10:36:52
> "Kai kurios pasaulio salys vis drasiau prabyla apie recesijos pabaiga, nors
> ekonomistai perspeja, kad skubeti dziaugtis dar nereiketu. Mat pirmieji
> "sveikimo" pozymiai gali buti apgaulingi. Taciau visi sutaria, kad vieni
> krastai krize isgyvens lengviau ir greiciau nei kiti. Lietuva, pasak
> ekspertu, ilgai liks dugne."
>
> logishkai seka ishvada - dabartine vyriausybes vykdoma politika yra niekam
> tikusi.

Dabartine vyriausybe tai ka reikejo padaryti padare - ji pagreitino krize ir taip susvelnino pasekmes. Ko nepadare? Devalvacijos.
Pritariu, kad siandien vykdoma politika yra niekam tikusi. Bet Lietuvoje tai geriausia ka turime, nes daugeliu atveju vykdoma politika yra kenksminga.

"A.Šliogeris: visi mūsų „nacionaliniai projektai“ yra aferos"
http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/asliogeris-visi-musu-nacionaliniai-projektai-yra-aferos.d?id=23846964
--
Į Lietuvą, mano skaičiavimais, atkeliavo apie 100 mlrd. litų „tuščių“ Europos Sąjungos pinigų. Dauguma – per Skandinavijos bankus. Kurį laiką galima mokėti už įsigyjama turtą „tuščiais“ pinigais, bet galiausiai tenka sumokėti tikrais pinigais. Dabar tikrais pinigais moka ne tie, kurie skolinosi: mokame mes visi. Štai kur pagrindinė krizės Lietuvoje priežastis.
Žmogus, uždirbantis 3, 5 ar net 10 tūkst. litų ir imantis milijoninę paskolą yra vagis. Tai – naivi vagystės forma. Kalbu ne apie tai, kad jis vagia iš savo vaikų ir būsimų kartų. Jis vagia tiesiogiai – nes vis tiek tikrais pinigais užmokės ne jis. Užmokės mokytojai, ūkininkai, ir net sąžiningi verslininkai. „Runkeliai“.