Tema: Re: Ekspertai: Lietuva isbris paskutine
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-09-04 10:32:43
> Koki dideli nepilnavertiskumo kompleksa zmones turi turet, kad ant savu taip
> varyt? Tu gal nuvaziuok i Vakarus kad "nebukos" visuomenes pasiziuret

Man nepatinka tai, kad i Lietuvos "elite" dominuoja zmones su "siuksliu konteineriu" mentalitetu. Vaziuoti ir lyginti neturiu noro. Uztenka to ka paraso ten pabuvoje zmones. Kad Lietuvoje yra nepatenkinama padetis rodo tas faktas kaip dideja atotrukis nuo Estijos. Vertetu susirupinti, jeigu artimiausiu metu nera tikimybes sulaukti zemiau pateiktu lietuviu komentaru apie Estija apie Lietuva. Po dabartines krizes atotrukis taps "astronominis"?

HA HA HA, vms@centras.lt, 2007 09 08 17:21
Estijoje ivyko desovietizacija, o Lietuvoje vietoj Landzbergio chamai pasirinko buvusiu rusu kolaborantu valdzia. Siandien ir eilinis chamas mato iki kiek nusiritome ir ritames be vilties sustoti:

"Vidutinis atlyginimas Estijoje – 2549 litai" delfi.lt/news/economy/business/ article.php?id=14227938&com= 1&s=2&no=60

To Travis, 2007 08 31 08:24
Nusisneki, turiu giminiu Estijoje ir zinau situacija. Pinigu pas juos tikrai daugiau negu pas lietuvius ir gyvena jie zymiai geriau. Vien pensinykams kokios nuolaidos visur, tarnsportas su 80 proc.nuolaida visoje Estijos teritorijoje, minimali pensija 800Lt., kainos kaip ir pas mus, jauciamas valdzios neabejingumas savo tautai,ne taip kaip Lietuvoje.Ten niekas neperka auto senesnes kaip 2000m. su tokia geda vazineti, o pas mus kaip?

Estas, 2007 08 30 22:49
Estioje didele dalys atlyginimu yra mokami oficialiai - be voku. Dar - Estija yra vienas is maziausiu korumpuotu valstybiu pasaulije - zmoniu etika yra kitokia. Informaciniu tehnologiju naudojimu lygis yra irgi zymiai didesnis. pvz Vilnius bankas tik nedeniai idiege tehnologijos kurios Hansabankas turejo dar 1995 metais - man tai asmeniskai buvo labai juokinga kad toks solidus bankas taip prastai atrode. Skyriasi ir verlso etika - atsiskaitymai yra daromi laiku. Siaip yra tam tikri dalykai kurie Estioje yra brangesni bet yra ir tokie kurie buna brangesni Lietuvoje.

to A, 2007 08 30 17:44, 2007 08 30 21:48
nesnekek nesamoniu, pats dirbu Estijoje ir tikrai pas juos nera brangiau gyventi, negu Lietuvoj - benzas pigesnis, elektra ir telefonu mokesciai taip pat pigesni, maistas ir alus kaip pas mus. Beto ju mazesni pajamu mokesciai-tai i rankas jie gauna dar daugiau negu lietuviai. Cia ir yra esme - del mazesniu mokesciu pas juos nera vokeliu, taciau musu valdzios protai to vis nesupranta, kad sumazine mokescius pinigu surinktu daugiau

Mur mur, 2007 08 30 20:35
Noriu i Estija!!!!!!!!!! Pasirodo kad gerai gyvena ten, kur nera lietuvi