Tema: Re: Ekspertai: Lietuva isbris paskutine
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-09-25 10:36:31

> - Valdzios uzdavinys: istatymu leidimas/koregavimas/prieziura.

O tai kas tada pasirupins ubagais ir proletarais? Jie juk savimi pasirupinti negali. Jie net negali apsiginti nuo "valdzios" machinaciju, vykdomu tu paciu rinkeju-proletaru saskaita. Lietuvoje tokiu neigaliu zmoniu tiek, kad uzsimerkti negalima "Skurdas apgaubia visą Lietuvą"
http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/skurdas-apgaubia-visa-lietuva.d?id=24222568
--
Šalies institucijų dar 2007-aisiais nustatyta ir iki šiol taikoma skurdo riba siekia 566 litus. Šiuo metu socialinę paramą Lietuvoje gauna apie 37 tūkst. žmonių.

Su tokia skurdo riba tik Grigiskese socialine parama turetu gauti kokis 10,000 zmoniu. Ar neateis toks laikas kai sitie 10,000 nuspres, kad reikia patiems pasirupinti? Ka ten mano mineti policijos ekipazai prie IKI parduotuves. "Siūloma įteisinti vandens patranką kaip riaušių malšinimo priemonę"
http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=24212216