Tema: Re: Ekspertai: Lietuva isbris paskutine
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-09-22 09:33:15
> Emei mane medzioti? :-)

Gal provokuoti toliau komentuoti, nes pacio komentarai visada man buvo idomus ir naudingi.

> Jei butum norejes suzinoti nuo ko prasidejo sios diskusijos medis, butum
> paejes dar viena zingsni auksciau. Beje, sis tavo laiskas yra pirmas
> atsiliepimas i tavo mineta mano citata :-)

Jusu atsakymas buvo pribloskiantis. Teko sugaisti laiko atsigauti.

> Apie mygtuka. Tai kiek gi desimtmeciu trunka (ir dar ilgai truks, tavo
> paties zodziais) tas nuostabusis kinu supermeno "mygt"?

Ir desimtmetis yra labai daug. Uztektu buve spusteleti mygtuka is karto po rinkimu ir is karto devalvuoti lita.

> Del lietuviu kulturingumo. Prasyciau susirinkti savo zodzius atgal.

Cia apie tai, kad sovietu erdveje mes aukstos kulturos tauta ar apie tai, kad Europos erdveje barbarai.

> P.S. Niekaip negaliu prisiminti, kas mane nuolat, net ir pataisytas,
> vadino Rimvydu...

Atsiprasau. Tam daug reiksmes neteikiau, nes vyskas vyksta anonimiskai, nors psichologai teigia, kad tai esminis dalykas.