Tema: Re: Ekspertai: Lietuva isbris paskutine
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-09-28 09:05:46
> As neziuriu i viska per asmenine prizme. As savo asmenine padeti/patirti
>  naudoju kaip argumenta tam, kad mes nesame barbaru tauta jokiu mastu,
> Europos sajungos ar bet kokiu kitu.

Negaliu priestarauti. Jusu "asmenine padetis/patirtis" yra gera. Bet jus matote tik savo aplinka ir nematote visumos.

> Nesenos apklausos duomenys rodo, kad esame viena is tautu, labiausiai
> nepatenkintu esama padetimi. Bet ne del to, kad esame itin blogoje
> padetyje, o todel, kad keliame sau itin aukstus reikalavimus.

As sakyciau, kad keliame iti aukstus reikalavimus POREIKIAMS ne pagal savo GALIMYBES

> Jei tai suvoktume kaip savo trukuma - butu taip, kaip tamsta apibudini
> musu tauta.

Tauta, kuri i valdzia renka politrukus, man pagarbos nekelia. Apie tokia tauta as nekalbu nei blogai, nei gerai. Niekada nepeikiau-negyriau rusu, baltarusiu, ukrainieciu, latviu. Mane netenkina lietuviu padetis tik todel, kad minetos tautos negali buti pavyzdziu. Mane slegia tai, kad tarp lietuviu ir estu kuo toliau tuo labiau dideja atotrukis.

> Taciau jei suvoktume tai kaip Tautos siekiamybe - butu taip, kaip tamsta
> apibudini tiksla.

Siandien kalbama tik apie ekonomika. Apie kultura - ekonomikos katalizatoriu - tyla.

> Taigi, pasirinkimas - saviplaka ar pazanga? Perdeta saviplaka nepadeda
> siekti pazangos, nes tai nera kritinis poziuris.

Saviplaka? Jokiais budais. Visuomeneje nera diskusijos apie "kultura". Net svietimo problemos keliamos tik tiek kiek tai yra finansines problemos. Koks dar yra budas isprovokuoti diskusija kai siuo klausimu yra paprasciausias vakumas?

Blogiausiu atveju ir evoliucija gerai.