Tema: Re: Ekspertai: Lietuva isbris paskutine
Autorius: abc
Data: 2009-09-16 03:59:09
>"žemdirbių-rūpintojėlių" ekonomika nera ekonomika. Tai >budas nemirti is
>bado arba neuzsiimti plesikavimu.

deja, papuasu respublikoms (kaip musu) nieko nelieka, kaip tik tuo ir
uzsiimti. kita vertus, kodel deja? - tai nera blogai - dar Cezaris pasake,
kad mums tereikia duonos ir zaidimu. Nepalo vienuoliai gyvena puikiai ir be
turtu. Tiesa jiems kinai ramybes neduoda, bet cia salutinis klausimas.

>Dabartine vyriausybe tai ka reikejo padaryti padare - >ji .pagreitino krize
>ir taip susvelnino pasekmes

cia per drasus teiginys. kai neaisku, kada krize baigsis (ar is vis baigsis)
sunku pasakyti, kas geriau: pirmiems isimerkti save (kaip padare latviai),
ar skolintis iki begalybes is skolinanciu (kaip ir viskas vyksta siandien)
Sunku tai apskaiciuoti, per daug kintamuju.

kas gero: kadangi is visko panasu, jog iklimpimas cia ilgam (pasaulinis, ne
vidinis - viduje mes finansiskai dar jauni narkomanai, ne tokie tragiski,
kaip Belgija JAV D Britanija ir kt.), ir musu ekonomika praktiskai priklauso
vien nuo isoriniu rysiu (vidine rinka netruks sumenkti), geriau skolintis ir
skolintis kol dar kazkas skolins, vistiek siu skolu niekas net nesiruosia ir
neplanuoja grazint. paprasciausiai vyksta eilinis istorijoje turto
persiskirstymas, ir tiek. galim tik pasirinkt, ar priklausysim rusams, ar
vokieciams. Tas nuo musu nebepriklauso ir galime ramiai sau projektuotis, i
ka norime isilieti. Kol kas atrodo, kad trumpuoju laikotarpiu butu gerai
nukirsti apskritai visus rysius su uzsieniu ir vystyti tik vietine rinka,
bet ilguoju laikotarpiui mes vieni uzdustumeme tokioje valstybeleje su
tokiais verslo santykiais ir svogeryste gristu efektyvumu.

kas blogo: nesupratimas, kas yra musu priesas. kas man gali atsakyti, su kuo
Lietuvai reikia kovoti?