Tema: Re: Ekspertai: Lietuva isbris paskutine
Autorius: Remigijus
Data: 2009-09-26 01:06:03
As neziuriu i viska per asmenine prizme. As savo asmenine padeti/patirti
  naudoju kaip argumenta tam, kad mes nesame barbaru tauta jokiu mastu,
Europos sajungos ar bet kokiu kitu.

Nesenos apklausos duomenys rodo, kad esame viena is tautu, labiausiai
nepatenkintu esama padetimi. Bet ne del to, kad esame itin blogoje
padetyje, o todel, kad keliame sau itin aukstus reikalavimus.

Jei tai suvoktume kaip savo trukuma - butu taip, kaip tamsta apibudini
musu tauta.

Taciau jei suvoktume tai kaip Tautos siekiamybe - butu taip, kaip tamsta
apibudini tiksla.

Taigi, pasirinkimas - saviplaka ar pazanga? Perdeta saviplaka nepadeda
siekti pazangos, nes tai nera kritinis poziuris.

Beje, siuolaikineje visuomeneje, grieztai kalbant ir visose kitose,
pazanga nera baigtinis dydis. Tai kaip tame "anekdote" - komunizmas kaip
horizontas - kuo tu arciau jo, tuo jis toliau nuo taves. Tai
nenutrukstamas, begalinis procesas. Aciu Dievui, mes nesame
paskutinieji, besivejantys ta horizonta. Svarbu - nesustoti.

Remigijus