Tema: Re: I tema "Kolektyvinis smerkimas"
Autorius: Zveris
Data: 2009-06-05 13:11:16
"dirbi kokioj soroso finansuojamoj organizacijoj" - va cia Tu Marux ir
atsiskleidei.
Sorosas Lietuvoje finansuoja (ir tai tik dalinai) tik keleta visuomeninių
organizacijų. Tačiau minimas redaktorius analogiškais puolimais kaip ant
"Silberauto" pradejo atakas prieš daugumą visiškai su Sorošu nesusijusių
viesuomeninių nepriklausomų judėjimų. Tau kaip neišmanančiam ir detalių
nežinančiam skaitytojui tas puolimas atrodė labai šauniai (bent jau aš taip
suprantu iš Tavo tekstų). Realiai to nevykusio dienrašio redaktorius savo
puolimu bandė neleisti sustiprėti visuomeniniams nepriklausomiems
judėjimams. Kieno tai interesas - pačio redaktoriaus ar pagal užsakymą, tai
jau kitas klausimas. Beje žurnaliugos visada nemėgo intelektualų ir
visuomeninikų - jų taip lengvai tupais straipsniais apie nieką nepamaustysi.
Gaila, kad mūsų visuomenė dar nedabrendo ir dar daugelis tiki tokiom
rašliavom.