Tema: Re: I tema "Kolektyvinis smerkimas"
Autorius: d@lgis
Data: 2009-06-04 12:08:31
Puiku. Kad perskaitei.
Ir tavo nuomonei galima pritarti: "smulkus,  uzguitas ir rekiantis
zmogelis",  nors ir labai jau  neetiskos formuluotes...

Idomus simptomas, atsiprasau, jei perskaitei ir mano paskutines
rekomenduotas 4 nuorodas:),
is to
http://www.respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/lietuviais_esame_mes_gime/vito_tomkaus_pokalbis_su_leonidu_donskiu_be_pykcio/
siaip  as citavau tik pora istrauku, kur V.Tomkus apie kolektyvinius
pasmerkimus samprotauja ir kurios man vertingos pasirode.
Kai kas tema isplete (gal susiaurino) iki V.Tomkaus darbo metodu ir
asmenybes svarstymo.
Dabar, gali buti, bus puolamas svarstyti visas _sis_ "pokalbis", kuriame
kiekvienas ras ka pasmerkti.
Negi net ir tekste, kuriam visumoj zmogus nepritari, negali buti protingu
minciu?
O rimtu problemu apmastymui siulau  vistik  perskaityti ir tas 4
paskutines:)

>>> http://www.respublika.lt/lt/naujienos/kultura/interviu/vmasalskis_matau_sachara_kurioje_gims_kazkas_naujo/
>>> http://www.respublika.lt/lt/naujienos/kultura/interviu/asurna_lietuva_pradejo_statyti_ne_nuo_to_galo/
>>> http://www.respublika.lt/lt/naujienos/kultura/interviu/nacionaline_vertybe__poetas_jmarcinkevicius/