Tema: Re: I tema "Kolektyvinis smerkimas"
Autorius: Zveris
Data: 2009-06-02 15:11:53
Apibendrinant Tomkaus kritikus: (kita nuomone)

Pardavineti (parsidavineti) laikraščio plotus įvairioms politinėms ir
kriminalinėms grupėms, kurios atsiskaito už tuos plotus naudodami šešėlinėje
ekonomikoje besisukančius, valstybės neapmokestintus pinigus - nusikaltimas,
o jei švelniai tariant, tai žemas lygis ir neetiška :P

Minėto dienraščio (kaip ir kelių kitų dienraščių) naudojama reklamos
talpinimo schema ("arba duodat pinigų už reklamą arba sužlugdysim verslą, o
tu busi paverstas pederastu ir tavo vaikai negalės ramiai eiti į mokyklą") -
yra reketas (vėlgi nusikaltimas), o švelniai tariant žemas lygis ir
neetiška. :P (kam įdomu pažiūrėkit metų ar dviejų puolimą ant "Silberauto"
ir sios firmos direktoriaus) :P

Tolerancija, tai nėra netradicinė seksualinė orientacija. Šioje žemėje
visiems vietos užteks ir bent jau Lietuvoje aš asmeniškai nejaučiu pernelyg
didelės netradicinės orientacijos - homoseksualių asmenų įtakos.

Tiek Amerika, tiek Europa kritikuotina, bet argumentuotai. Pareiškimai, kad
visa ES gėjai, o visa Amerika mikimauzai ir hamburgeriniai yra ne kritika, o
savo vėlgi žemo lygio demonstravimas.

"Vakarai mums padės" yra gerai rusų KGB (galbūt ir FSB) įkalta į galvą
frazė, kurią Respublika naudoja kaip vėliava. Normalus žmonės supranta, kad
ne Vakarai mums padės, o protinga, išmintinga ir drąsi užsienio politika,
kuri visdėlto vienaip ar kitaip ginant nacionalinius interesus turi būti
orientuota į Vakarus. Padėti galime tik patys sau.