Tema: Re: I tema "Kolektyvinis smerkimas"
Autorius: Zveris
Data: 2009-06-03 08:44:29
cia Tu kazkokia kita istorija turbut pasakoji.
Neneigiu, kad buvo visokiu nesutarimu su kitais kaimynais. Visi juk zmones
su "prichiudais". Kazkada ir kaimynu vaikas langa buvo isdauzes...
Bet esme, kad tie kaimynai visai mano naturai ARTIMESNI. Man MALONIAU su
jais bendraut. Taip pas kaimyna - chroniu auga pacios graziausios obelys su
dideliais ir skaniais obuoliais, bet mane labiau traukia kaimynai, kurie
tiesiog kartu su manim ishsikepa saslyku, is kuriu as nelaukiu kasdien
mustyniu ir su kuriais nereikia man kasdien aiskintis del sumustu mano
vaiku.
ESME - ARTIMESNI, MAN ir MANO VAIKAMS LABIAU PRIIMTINI!

p.s. kiaules is tvartuko dazniausiai chronius isvarydavo - net jau pavargau
nuo to. Kiti kaimynai gal buvo netycia kazka nuvoge, bet tai vienetiniai
atvejai palyginus su chroniaus siautejimais.
p.p.s. mano istorijoje mano vaikai girti niekada nesivoliojo. Tu turbut
maisai kazka su kaimyno-chroniaus asmenine istorija.