Tema: Re: I tema "Kolektyvinis smerkimas"
Autorius: Zveris
Data: 2009-06-03 13:48:08
net ir neketinau atskirti ekonomikos nuo politikos tik norejau parodyti
skirtumus. Kad aiskiau butu padarysiu tai pavyzdziais:
Pvz. Nr. 1 Reikia vokieciams Sachalino, dealas toks: ruskeliai duoda
priejima prie Sachalino, vokieciai nebanina Nordstream'o. Viskas labai
tvarkinga - tvarkinga vokieciu shalies interesus atitinkanti politika ir
vokieciu pramonei naudingas Sachalinas. Rusams be tarpininku tiesioginis
tiekimas duju + ateityje galima politine priemone.
Pvz. Nr. 2 Ruseliai ukrainieciams: "ATIDUOKIT dujotiekius". Ukrainieciai
ekonomiskai (pelnas/nuostolis): "galim parduoti". Ruseliai: "pirkti nenorim,
tranzito mokesti mokesim maza, jums dujas parduosim brangiai" + politiskai
"pradedam dalinti pasus Krymo rusams ir suaktyvinam kariniu laivu
plaukiojima". Ukrainieciai (politiskai): "need help Europe". Europa: "mes
krumuose, nx pyktis su rusais, nera intereso (shaibu). Ukraina
(politiskai/ekonomiskai): "tegul jusu bankai investuoja shaibas i musu
dujotekius. Europa (pelnas/nuostolis): DEAL. Rusai (politiskai +
nuostolis/nuostolis): "apeisim Ukraina aplinkui kad ir kiek mums tai
bekainuotu" :P :)))))

todel jei atidziai skaitei siuos du pavyzdzius nevisada gaunasi "Ekonomika -
naudingiau draugaut su Rusija". Tik jokiu budu nesakau, kad nereikia
draugaut su Rusija. Reikia, bet kitaip.

Mentalitetas - dar tarybiniais laikais visa CCCP sakydavo, kad "Pribaltika
eto pocti zarubeznyje strany". Visada jautesi ir jauciasi mentaliteto
skirtumai ir net labai akivaizdziai.