Tema: Re: I tema "Kolektyvinis smerkimas"
Autorius: d@lgis
Data: 2009-06-04 15:11:40
Tai aisku, kad tinka:), svarbiausia, kad _pats_ paziuri.
Ir del "po visuomenes reakcijos" labai tinka.
Tik gaila, kad mano "visuomene" visur mato viska (geris/blogis viename),
o taviske kazkaip, jei V.Tomkus - blogis, tai jau viskame.
Duokit zmogui pasitaisyti  nors pro reta:)
As tai vien  uz Menininko (Valentino Masalskio) monologa
Respublikai daug  pliusu duociau (visiskai neteisindamas jos visu kitu
dalyku)