Tema: Re: I tema "Kolektyvinis smerkimas"
Autorius: Marux
Data: 2009-06-03 09:28:17
taip taip :))
jei galvoji, kad vistgaidziai yra iskrypeliai, tai esi nepadorus runkelis,
jei nesi kosmopolitas, esi runkelis, jei manai, kad valdzia visu pirma turi
rupintis nacionaliniais interesais, esi runkelis, jei koks laikrastis
inirtingai propaguoja lietuviskas prekes, lietuvisko kapitalo imones, tai
jis runkeliu laikrastis, kuri reikia kuo greiciau uzdaryt, nes visi
lietuviai - runkeliai, o buti sveiku, valgyt genetiskai nemodifikuota maista
siais laikais yra nenormalu, buti lietuviu - pati didziausia geda, o
Lietuvos prezidentas jokiu budu negali ginti Lietuvos interesu