Tema: Re: Taip cia "diskutuojama"
Autorius: Alvidon
Data: 2009-06-01 17:41:52
Žiū, eilinis klausimas iš esmės: esi kvailas ar tik atidirbinėji ?
Toliau ne tau, o pašaliniams skaitytojams (tau bilkuriuo atveju (kvailas/atdirbinėji)
nieks nebepadės...). Turim du poveikio visuomeninei sąmonei atvejus: vienas
turi daug babkių ir valdo masmedijas (gali tiesiogiai valdyti, ką namų šeimininkės
ir kt. mato/girdi/skaito) kitas gi to neturi, bet turi moralinį autoritetą siaurame
profesionalų rate. Kaikas nori tai pateikti kaip vienodus ir lygiaverčius atvejus.