Tema: Re: I tema "Kolektyvinis smerkimas"
Autorius: Alvidon
Data: 2009-05-29 18:20:12
Esi šiaip durnas , ar atidirbinėji spaudoreketyrui Tomkui už babkes ?
Tomkus yra savininkas (ar bent jau "lemiantis" akcininkas, tingiu tikslintis)
vieno iš didžiausių Lt laikraščių (nu ir dar visko panašaus krūvelė ti yra),
Donskis - privatus asmuo, neturintis jokių svertų masmedijoj, apart savo
moralinio autoriteto. Taigis klausimas - tau tai per sudėtinga aukštoji
matematika, ar tiesiog samoningai meluoji ?