Tema: Re: I tema "Kolektyvinis smerkimas"
Autorius: bet_kas
Data: 2009-06-04 10:56:19
"Zveris" <Durniu@laivas.lt> wrote in message
news:h0635m$rms$1@trimpas.omnitel.net...
> Nezinau tycia ar netycia praleidi tam tikrus dalykus:
> 1. Pvz.Austrija irgi yra toks pat tarpininkas :P ir Austrijai yra
> NORMALIAI mokama. Ir niekas neapeidineja AUSTRIJOS.

Nord stream apeina ir Austrija
Rusai sugeba atsiversti popieriu pavadinimu demografine salies sudetis
ir suvokia - pasirinkimo kriterijuose losia salia finansiniu rodikliu dar
ir kulturiniai. Pakankamai didelis klausimas kurie labiau.

> 2. Praleidi ESME. Rusai norejo dujoteki (Ukrainos) CHALIAVAI paimti. Kaip
> mazeikiu nafta uz 1 lt. arba kaip Lietuvos dujas uz juokingus 100 mln.

"Chaliavai" cia ziniasklaidos antis. Realiai uz skolas. Reik but pakankamai
naiviu ir galvot "durneliai" valdzioje sedi tokiom kvailystem patiket.
Nezinau kaip Ukrainoje, bet Lietuvoje pvz is Mazeikiu Naftos lesos buvo
paprasciausiai issiurbtos Butinges statybai. Bandes pasipriesint uz tai
susimokejo
savo galva.

> 3. Tupam runkeliui gali aiskinti, kad "zarna suges". Visoje Europoje
> tokios "zarnos" veikia 50 metu. Bet kazkaip jos nesugenda ir netampa
> neremontuojamos kaip "Druzhba". Juk nesi naivus ir supranti, kad ne siaip
> sau "sugedo" Druzhba.

Zarna - technologinis irenginys. Technologiniai irenginiai reikalauja
profilaktikos
kitaip sugenda naturaliai. Verta investuot i profilaktika ar tas lesas
nukreipt i kita
irengini - finansinio skaiciavimo klausimas. Cia kaip automobilis, gali
remontuot,
gali pirkt nauja. Iki tam tikro momento apsimoka remontuot, veliau apsimoka
neremontuot.

> 4. Velgi ESME - jei UKRAINOJE butu TINKAMAS parlamentas ir Prezidentas,
> tai nei kas nors "sugestu", nei reiketu "alternatyviu" vamzdziu.
> Neapsimetinejam slangom jei bandom rimtai padiskutuoti. Prie to pacio
> galima pridurti - kodel Ukrainos duju klausimas tapo "aktualus" tik tada
> kai Ukraina pradejo garsiai sneket apie NATO? Griztant prie mano
> pavyzdziu - Vokieciai spresdami savo ekonominius interesus pvz nespaudzia
> Rusijos, kad ji iseitu is NVS ar pvz nevykdytu kariniu manevru kartu su
> Kazachstanu, Baltarusija ir pvz. Armenija.

Kas cia per briedas "butu tinkamas parlamentas/prezidentas". Tinkamas kam?
Zveriui, Lietuvai, Rusijai, Vokietijai? Gal verta viena diena pradet gerbt
paciu Ukrainieciu apsisprendima? Jie issirinko = jiems tinkamas.
Mums butu parankesne tam tikra konfiguracija - jos ir siekim (ieskokim budu
itakot apsisprendima). Kol kas gaunasi tik "pirkejas kaltas kad pas mane
neperka..."

> 5. Tarpininkas - yra pvz tokia Dujotekana. LR Vyriausybe gali mojuot
> rankomis kiek nori, bet jei PARDAVEJAS pasakys, kad jam reikalingas
> tarpininkas (Dujotekana), tai ir tures ta tarpininka. Jei ES pasakys
> Rusijai, kad dujas pirks tik einancias per Ukraina, tai ir pirks tik per
> tenai, o rusai gales nors ir milijona alternatyviu vamzdziu nutiesti... :P

Vejai. Lietuvos vyriausybei pinigai turi buti mokami uz tai, kad ji galvotu!
ir
sugalvotu! buda kaip tarpininko isvengti. Padarytu ekonomini pagrindima
(ala tarpininkui mokam tiek, uosto "duju terminalas" savikaina tiek, kaina
rinkose tokia, atsipirkimas x metu). Pries tokia logika Rusija apie
Dujotekanas
gali sneket kiek tik nori, niekam tai taps neidomu. Parduos per Dujotekana
pigiau - pirksim per Dujotekana, galesim per terminala nusipirkt pigiau -
pirksim
per terminala. ES pasakys Rusijai "pirksim dujas per Ukraina" tada ir tik
tada,
kai jai visai tai bus naudinga.Vokietijai tai nera naudinga, tai ir pasakymo
laukt
kolkas naivu. Vokieciam nupirkus Ukrainos duju uki sansu "pasakys" taps
gerokai daugiau.

> 6. "norejot but nepriklausomi" - na po sito sakinio seip galima ir toliau
> nediskutuot, nes jei Tu nacionalini interesa ir sauguma laikai
> mazavertesniu nei baksas kisheneje, tai mes niekada neprieisim prie
> vieningos nuomones.

Zinau, butent zinau, kad uzdirbtas "baksas kiseneje" kaip tu tai vadini yra
vienas geriausiu nacionalinio intereso ir saugumo garantu.  Visa kita yra
elementarus politikavimas, maza to - zalingas nacionaliniams interesams.
Tokiu politikavimu pasekmeje mes turim kvailyste vadinama ES teise
aukstesne uz nacionaline, t.y. sprendimus mes vykdome vietoje ju kurimo.

Jau rasiau apie ta "chaliava".