Tema: Re: I tema "Kolektyvinis smerkimas"
Autorius: Marux
Data: 2009-06-02 14:55:13
nu va ir vel stipriai pasakyta :)
Apibendrinant Tomkaus kritikus:
Respublika skaityti grieztai draudziama, Respublika reikia uzdraust, kadangi
tai sklyksti purvasklaida, slykstus metodai, Tomku i kalejima, kadangi jis
durnius, reketininkas, homfobas, antisemitas, ir nebandykit skaityt
Respublikos, nes ir jus pasidarysit naciais, homofobais ir tt, buti Lietuvos
patriotu siais laikais yra baisi geda, buti normalios seksualines
orientacijos - nesiuolaikiska, Amerika ir Europa kritikuoti grieztai
draudziama, Vakarai mums pades ...