Tema: Re: I tema "Kolektyvinis smerkimas"
Autorius: Marux
Data: 2009-06-05 12:22:29
"Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message
news:h0amle$2q6$1@trimpas.omnitel.net...

> Skirtuma jauciu,bet laikau ji neesminiu. Man Tomkaus pasisakymas
> laikrastyje apie oponenta tokiais zodziais nera geresnis uz mano zodzius
> newsuose.

cia buvo ne pasisakymas, o atsakymas i sitas sapaliones
http://www.bernardinai.lt/index.php?url=articles/90973
kurias paskaicius, atrodo, kad labai jau svelniai pavadino, neadekvaciai :)

> Vertini, kad mano pasakymai "sunkesni" ? Ok, o kodel tada turi galioti
> tavo ribos ? Kodel ne Tomkaus ar mano. Nesu linkes i adekvatuma
> atsakomuosiuose veiksmuose. Kai prie manes gatveje kazkas prieina ir
> spjauna i veida, nebutinai spjausiu atgal - esant galimybei voshiu i snuki
> ar ish visos jegos kalsiu per kiaushus. Neadekvatu ? Taip. Taciau
> pasilieku teise rinktis.

Nenustatineju as tau ribu, tik nesuprantu, ko taip nervinies. Gal pats dirbi
kokioj soroso finansuojamoj organizacijoj ir dalyvauji Lietuvos zmoniu
debilizacijos procese?