Tema: Re: I tema "Kolektyvinis smerkimas"
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-03 17:58:42
Man tai atrodo analogija nelabai teisinga. Eina mergaite gatve ir sutinka
geziuka. Geziukas sako - "kelk sijona - išpisiu tave, o jei ne - visiems
pasakosiu, kad tu kurva". Tai va ir pasistoja klausimas - ka daryti garbe
sauganciai mergaitei - ar atsiduoti geziukui, ar visdelto tiketis, kad
normalus zmones supras, kad geziukas rekauja tik todel, kad nuo mergaites
nieko negavo.