Tema: Re: I tema "Kolektyvinis smerkimas"
Autorius: Zveris
Data: 2009-06-03 18:00:06
Nezinau tycia ar netycia praleidi tam tikrus dalykus:
1. Pvz.Austrija irgi yra toks pat tarpininkas :P ir Austrijai yra NORMALIAI
mokama. Ir niekas neapeidineja AUSTRIJOS.
2. Praleidi ESME. Rusai norejo dujoteki (Ukrainos) CHALIAVAI paimti. Kaip
mazeikiu nafta uz 1 lt. arba kaip Lietuvos dujas uz juokingus 100 mln.
3. Tupam runkeliui gali aiskinti, kad "zarna suges". Visoje Europoje tokios
"zarnos" veikia 50 metu. Bet kazkaip jos nesugenda ir netampa
neremontuojamos kaip "Druzhba". Juk nesi naivus ir supranti, kad ne siaip
sau "sugedo" Druzhba.
4. Velgi ESME - jei UKRAINOJE butu TINKAMAS parlamentas ir Prezidentas, tai
nei kas nors "sugestu", nei reiketu "alternatyviu" vamzdziu. Neapsimetinejam
slangom jei bandom rimtai padiskutuoti. Prie to pacio galima pridurti -
kodel Ukrainos duju klausimas tapo "aktualus" tik tada kai Ukraina pradejo
garsiai sneket apie NATO? Griztant prie mano pavyzdziu - Vokieciai spresdami
savo ekonominius interesus pvz nespaudzia Rusijos, kad ji iseitu is NVS ar
pvz nevykdytu kariniu manevru kartu su Kazachstanu, Baltarusija ir pvz.
Armenija.
5. Tarpininkas - yra pvz tokia Dujotekana. LR Vyriausybe gali mojuot
rankomis kiek nori, bet jei PARDAVEJAS pasakys, kad jam reikalingas
tarpininkas (Dujotekana), tai ir tures ta tarpininka. Jei ES pasakys
Rusijai, kad dujas pirks tik einancias per Ukraina, tai ir pirks tik per
tenai, o rusai gales nors ir milijona alternatyviu vamzdziu nutiesti... :P
6. "norejot but nepriklausomi" - na po sito sakinio seip galima ir toliau
nediskutuot, nes jei Tu nacionalini interesa ir sauguma laikai mazavertesniu
nei baksas kisheneje, tai mes niekada neprieisim prie vieningos nuomones.
7. Nezinau ar apsimeti ar kaip, bet Ukrainos sutartis su ES, tai yra ne
popierelis kisheneje, o pliucha rusams i veida - dujoteki, kuri norejot
chaliavai paimti matysit kaip savo ausis. O patikek ukrainieciai gi ne
balvonai ir matydami musu situacija suprato, kad anksciau ar veliau mokes
tokia pacia kaina kaip ir mes. Todel politiskai labai gudriai suveike ir
ispese is ES parama (beje su musu tam tikra pagalba...) :)

Pritariu, kad vienareiksmiskai sios situacijos vertinti negalima ir kad yra
daugybe povandeniniu sroviu, bet nei laimetojo nei praleimetojo sioje
situacijoje nera. Vieni pasieke vienoje vietoje, kiti kitoje.