Tema: Re: I tema "Kolektyvinis smerkimas"
Autorius: Zveris
Data: 2009-06-02 16:43:10
Istorija (analogija). Gyvenu privaciu namu kvartale. Visi kaimynai kaip
kaimynai, bet vienas dvimetrinis chronius alkoholikas, kuris nuolat lauzo
mano tvora, del linksmumo nusuka mano katei galva, jo vaikai nuolat
skriaudzia mano vaikus. Kaip ir i snuki jam duoti paciam be shansu... Kiti
kaimynai daug maz normalus, draugiskai bendrauja, kvieciasi ant saslyku, ju
tarpe irgi yra keletas dvimetriniu, kurie nebijo to chroniaus. Bendrauti
vienareiksmiskai lengviau su tais su kuriais saslyka valgau, taciau puikiai
suprantu, kad konfrontuoti su chroniumi neapsimoka, todel kartais per tvora
paduodu jo vaikams po koki obuoli, su juo sveikinuosi rytais. Normalus
kaimynai aisku uzjaucia mane, kad man teritoriskai teko atsidurti prie
chroniaus, o dvimetriniai normalus kaimynai per viena saslyku vakareli
pasiule pagalba jei reikes - pries dvimetrini chroniu. As neatsisakiau - juk
tai mano kaimynai su kuriais as gerai sutariu ir su kuriais man malonu ir
idomu bendrauti.
Siaip man visai nesvarbu kurioje puseje tie normalus kaimynai ar siaureje ar
pietuose ar dar kur. Man svarbu, kad jie man artimiausi ir man maloniausi -
todel su jais as bendrauju daugiau ir artimiau. Taciau jokiu budu as
nepamirstu, kad kaimynas chronius irgi zmogus, kad kai jis blaivas su juo
galima pasisneketi, taciau taip jau gyvenimas sudeliojo, kad jis nera man
toks artimas kaip kiti. Ir dar - labiausiai man rupi mano 10 aru plotas,
mano vaikai ir noriu as gyventi taikiai be nuolat lauzomos tvoros ir be
blogu emociju :)