Tema: Re: I tema "Kolektyvinis smerkimas"
Autorius: Marux
Data: 2009-06-02 16:19:30
"Zveris" <Durniu@laivas.lt> wrote in message
news:h034u9$7na$1@trimpas.omnitel.net...
> Apibendrinant Tomkaus kritikus: (kita nuomone)
>
> Pardavineti (parsidavineti) laikraščio plotus įvairioms politinėms ir
> kriminalinėms grupėms, kurios atsiskaito už tuos plotus naudodami
> šešėlinėje ekonomikoje besisukančius, valstybės neapmokestintus pinigus -
> nusikaltimas, o jei švelniai tariant, tai žemas lygis ir neetiška :P

Jeigu taip tikrai yra, tai tikrai zemas lygis, bet tai niekaip nesusije su
tais Tomkaus feljetonais, uz kuriuos jis smerkiamas

> Minėto dienraščio (kaip ir kelių kitų dienraščių) naudojama reklamos
> talpinimo schema ("arba duodat pinigų už reklamą arba sužlugdysim verslą,
> o tu busi paverstas pederastu ir tavo vaikai negalės ramiai eiti į
> mokyklą") - yra reketas (vėlgi nusikaltimas), o švelniai tariant žemas
> lygis ir neetiška. :P (kam įdomu pažiūrėkit metų ar dviejų puolimą ant
> "Silberauto" ir sios firmos direktoriaus) :P

Kur butu galima paziuret, kad ji paverte pederastu?

> Tolerancija, tai nėra netradicinė seksualinė orientacija. Šioje žemėje
> visiems vietos užteks ir bent jau Lietuvoje aš asmeniškai nejaučiu
> pernelyg didelės netradicinės orientacijos - homoseksualių asmenų įtakos.

O kas ju netoleruoja? Aisku, gerai butu, kad nepasiektume europines
"tolerancijos" lygio. Nieks nesiulo ju saudyt ar tremt is Lietuvos. Ar to
neuztenka? Bet reikalaut, kad visi Lietuvos zmones tai pradetu laikyt ne
iskrypimu, o normaliu dalyku - absurdiska. O itaka ju stipriai juntama:
genderloops vaiku darzeliuose, demonstraciju ir veliavos iskleidimo
reikalavimai, mensfactory, ... Ir siaip juokinga, kai Lietuvos patriotai
isvadinami naciais, o py..rai - zmogaus teisiu aktyvistais

> Tiek Amerika, tiek Europa kritikuotina, bet argumentuotai. Pareiškimai,
> kad visa ES gėjai, o visa Amerika mikimauzai ir hamburgeriniai yra ne
> kritika, o savo vėlgi žemo lygio demonstravimas.

Butent argumentuotai ir kritikuoja

> "Vakarai mums padės" yra gerai rusų KGB (galbūt ir FSB) įkalta į galvą
> frazė, kurią Respublika naudoja kaip vėliava. Normalus žmonės supranta,
> kad ne Vakarai mums padės, o protinga, išmintinga ir drąsi užsienio
> politika, kuri visdėlto vienaip ar kitaip ginant nacionalinius interesus
> turi būti orientuota į Vakarus. Padėti galime tik patys sau.

"Vakarai mums pades" - lyg ir O.Benderio (Ilfo ir Petrovo) fraze ir kazkaip
nepastebejau as jos Respublikoj, gal neatidziai skaitau. Del uzsienio
politikos, tai, deja, siuo metu ji turbut nera nei protinga, nei ismintinga,
nei drasi, ir, nors ir orientuota i vakarus, bet visai negina nacionaliniu
interesu. Todel turbut Respublika ja ir kritikuoja, bet neteko pastebet, kad
siulytu orientuot Lietuvos politika i Rytus :)