Tema: Re: I tema "Kolektyvinis smerkimas"
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-05 11:57:18

> tu skirtuma jauti tarp paprasto lietuvisko zodzio ir tavo turbut nevisiem
> suprantamo zargono? Turbut nelabai.

Skirtuma jauciu,bet laikau ji neesminiu. Man Tomkaus pasisakymas laikrastyje
apie oponenta tokiais zodziais nera geresnis uz mano zodzius newsuose.
Vertini, kad mano pasakymai "sunkesni" ? Ok, o kodel tada turi galioti tavo
ribos ? Kodel ne Tomkaus ar mano. Nesu linkes i adekvatuma atsakomuosiuose
veiksmuose. Kai prie manes gatveje kazkas prieina ir spjauna i veida,
nebutinai spjausiu atgal - esant galimybei voshiu i snuki ar ish visos jegos
kalsiu per kiaushus. Neadekvatu ? Taip. Taciau pasilieku teise rinktis.