Tema: Re: nedalyvavimas talkoje - bauda
Autorius: Gintas
Data: 2011-05-18 18:40:40
vertetu, JEI: teisingai busiu pakviestas, bus pavartoti tinkami zodziai ir jie teisyklingai sukirciuoti, nereikes tuo metu man but pas biciuli, bus nei salta , nei karsta, jeigu busiu pakviestas laiku ir man priimtina forma, jei manysiu, kad man to reikia ir dar daug, daug "jeigu"  O jeigu tokiu, turinciu spec norus yra kruva ir jie visi skirtingi? Vienas nori but pakviestas i ranka pabuciuojant, kitas reikalauja, kad jam pries savaite butu pranesta, trecias, kad skelbimas butu jo aukste pakabintas, ketvirtas , kad butu parinktas laikas, kai jo zmona barskintis nenores? Kaip padaryt, kad visi VIENU METU panoretu (ir galetu) eit i ta talka? Nepaslaptis-atsiranda zmoniu, kurie NIEKADA nenori eit, nes ........jie visada nori, kad uz juos KAZKAS padarytu. Ir DYKAI :)

O gal deretu nereikalaut tiek daug is to, kuris kupinas geru noru, sukviete didziaja dali nariu susitvarkyt savo siuksles? Gal deretu nekreipt demesio i smulkmeneas ir apsiribot rezultatu: sutvarkyta bendra aplinka, i kurios prisiukslinima visi savo indeli inese?