Tema: Re: nedalyvavimas talkoje - bauda
Autorius: VNO
Data: 2011-05-17 17:13:05
normalu kai morales sukeltas veiksmas atitinka LR istatyma.
nepamirsk to kita rasydamas.

nes jei is jusu bendrabucio daugelis mano, kad kai ka reiktu karti uz nedalivavima talkoje - tai nereiskia, kad tai yra normalu.
nera normalu ir rinkti rinkliavas, kuriu rinkti negali, nes jei daugelis mano, kad tai norma.

VNO