Tema: Re: nedalyvavimas talkoje - bauda
Autorius: Gintas
Data: 2011-05-16 16:48:24
O gal geriau siandien prikertam kopustu ir braunames i miesto autobusus bezdet? Laiptiniu nesluojam ir valytoju nesamdom?  Neprivers! Kol kas praeiti imanoma, o kam siuksles nepatinka-tas lai ir sluoja, vistiek neuzdraus man nusluotais laiptais naudotis. Dejau as ant visokiu grafiku ir prasymu. As kietas?