Tema: Re: nedalyvavimas talkoje - bauda
Autorius: Donatas
Data: 2011-05-13 13:22:58
Uz alaus buteliuka pagal ATPK 112 :)

"Linas Petkevičius"  wrote in message
news:iqj0go$dj$1@trimpas.omnitel.net...

O kaip suziuret, kas dirbo ir kiek? Ash visia ne pries geru out kieme su
alaus buteliuku pasedet. Talkoj buvau? Buvau.

"Donatas"  wrote in message news:iqj0d8$vu3$1@trimpas.omnitel.net...

o kaip suziureti kas "dalyvauja tvarkant aplinka", o kas ne ? Juk
nepasakyta, kad dalyvauti turi visi ta pacia diena, gal as kita diena
padalyvausiu.

"Rivo"  wrote in message news:iqj06i$vhr$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai ir rasyt reikia, kad pareiga yra moket 20 lt. O nuo jos atleidžiami
visi dalyvave tvarkant aplinką.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

Dar galima irasyt, kad kas dalyvavo seimo rinkimuos ir balsavo uz
Tomasevski - irgi nemoka. Talka negali buti pareiga.

"Donatas"  wrote in message news:iqisu4$pr5$1@trimpas.omnitel.net...

Bet subj. minima, kad saskaita irasyta "uz nedalyvavima talkoje". Tavo
aprasytu atveju ir rasytu "Teritorijos valymui" ir jei dalyvavai talkoje
suma yra 0, jei ne 20 lt.

"Rivo"  wrote in message news:iqimql$ff6$1@trimpas.omnitel.net...

Greičiausiai bendrijos nuostatuose parašyta: "Syki per metus organizuojamam
teritorijos valymui renkama po 20 Lt. Dalyvavę talkoje nuo mokesčio
atleidžiami"

"zuvies_pirstelis"  parašė naujienų news:iqgtht$qo0$1@trimpas.omnitel.net...

Šį mėnesį gautas bendrijos mokesčių lapelis su išskirta eilute - bauda už
nedalyvavimą talkoje - 20 Lt. WTF? Negi talka nėra sąvanoriška veikla? Ar
gali būti tokie mokesčiai iš oro? Privalau mokėti kažkam už kažką, neaišku
ką?