Tema: Re: nedalyvavimas talkoje - bauda
Autorius: acer
Data: 2011-05-16 13:11:52
O pats noretum duoti 300 i menesi turedamas sukriosusi garaza kuriame laikai
vaikystes dvirati? Teisiskai neprivaloma. Jei I garaza ateini 2 kartus per
metus, gal ir siuksliu ten neprisirenka tiek, kad reiketu kas menesi po 300
moketi? Arba gal reiketu po 300 reikalauti is siukslintoju? Nors vistiek
teisiskai  issireikalauti nera kaip. Tai manau atsakymas aiskus - talkos
gali buti daromos bet tik savanoriskai.

"Gintas"  parašė naujienų news:iqqqht$1sl$1@trimpas.omnitel.net...

Talkos (galime jas vadinti kitaip, jeigu kliuna) yra sugalvotos del daugelio
zmoniu nenoro (ar negalejimo) moket didelias rinkliavas i bendrijos kasa.
Nes laiko  pensininkui ar mazas pajamas turinciam savininkui-atrasti
lengviau, nei pinigu.  Patikek-zenkliai patogiau yra nusamdyt firma , kuri
viska padarytu. Nereiktu nei zmoniu organizuot, nei jiems ranku buciuot uz
tai, kad jie apsisluotu aplink save. Beda tame, kad tai gerokai BRANGIAU.
Kur gaut pinigu?  Pasakyk nupezusio garazo savininkui, laikanciame jame
keleta padangu ir vaikystes dvirati, kad is jo i menesi bus renkama 300lt
(esant 10 boksu bendrijai)  Turint 3000 iplauku kas menesi-galima samdyt uz
minimuma pirmininka (kad tas ieskotu ka nusamdyt, kontroliuotu, deretusi) ir
buhaltere, kad ta tvarkytu saskaitas. Liktu kiek pinigu kaupimui, uz kuriuos
butu galima nusamdyt frima, kuri pastoviai aptvarkytu aplinka, nesukant
kiausiu ir nesigadinant nervu. Bet juk ne? Nei pinigu nori duoti, nei ,
kartu sus kitais  atejus,  apsisluoti :) Norisi tik burbuliuoti. Daznam.
Siaip, bet kuriam, esanciam pries privalomas talkas (darbus), reiktu
pasakyt: eik ir surink per visus narius 1000lt, uz kuriuos nusamdom firma.
Bus teiseta, su saskaitomis, darbu sauga ir tinkamais irankiais.