Tema: Re: nedalyvavimas talkoje - bauda
Autorius: Gintas
Data: 2011-05-16 14:02:21
Sutinku-teisiskai priversti zmogaus apsisluoti salia savo garazo gana sudetinga. Tuom  galima naudotis-nei paciam sluot, nei sluojanciam pinigu duot. Ir tokiu gudruciu-netruksta :)  Naudojamos ivairios frazes : neturiu pinigu: man siuksles netrukdo; as neturiu laiko; tai neteiseta, tai neatinka "talkos" savokos; dejau skersa ant jusu rasteliu ir raginimu. Atsiranda zinanciu kad teisiskai niekas netrukdo bezdet troleibuse ir tuom pasinaudojanciu, taciau ar tai juos puosia? Nederetu didziuotis ir tuom, kad: "nei aplinka tvarkiau, nei pinigu daviau, nes as zinau savo teises"